Pomeczowe wypowiedzi #5 GKM GRUDZIĄDZ (16.06.19)

No taki mecz był można powiedzieć, że w danym biegu nie wiadomo co będzie, bo sami wiecie, że oni już wykorzystali rezerwy taktyczne, w każdym biegu mieli Doyle. Raczej Doyle albo tego albo Holdera,bo jest Holderów dwóch. Naprawdę jeśli chodzi o nazwiska to w każdym biegu były bardzo mocne nazwiska, ale nasi zawodnicy pokazali na co ich stać, chociaż mówiąc się powtarzam, że mamy jeszcze trochę zapasu, jeżeli chodzi o innych zawodników. Od drugiego biegu już poszło wszystko według naszych myśli, także uważam, że wynik jest bardzo dobry. Mamy szansę jechać do Torunia walczyć o zwycięstwo meczowe, a nawet o bonus. - powiedział w pomeczowym wywiadzie Robert Kempiński.

Bardzo ciężki mecz, ale wynik jest dla nas bardzo dobry i myślę, że cała drużyna pojechała świetnie, więc całe szczęście te opady nie zniszczyły naszego planu i dzisiaj odjechaliśmy bardzo dobry mecz. Na razie myślę, że to jest solidna zaliczka i musimy naprawdę pojechać bardzo zdeterminowanie, żeby w Toruniu pokłócić się o bardzo dobry wynik, tak więc nie jedziemy o bonus ale jedziemy też o po prostu dwa punkty meczowe, więc jedziemy walczyć! Bardzo dziękuję kibicom za wsparcie dla całej drużyny i szczególnie dla mnie. Świetnie się spisali jak zawsze, więc podziękowania dla nich. Dziękuję!  - powiedział kapitan GKM- u Grudziądz - Krzysztof Buczkowski.

Mecz był bardzo zacięty i bardzo nam dobrze szło. Na początku gubiliśmy trochę punktów, ale potem chłopaki się przełożyli i było super. Ja z mojej strony zrobiłem pięć punktów z bonusami. Szkoda tego ostatniego mojego biegu, gdzie się wywróciłem. Toruń, Motoarena jest takim torem, gdzie tak naprawdę każdy jeździ i każdy jeździł i on jest naprawdę taki fajny do ścigania. Ja mam nadzieję, że w Toruniu się pokaże z dobrej strony i pokażemy każdym innym klubom, że jesteśmy walczakami i, że będzie coraz lepiej. - powiedział młodzieżowiec GKM- u Grudziądz - Marcin Turowski.

Ja ze swojego wyniku, nie jestem do końca, może ze zdobyczy punktowej zadowolony, ale z tego co wychodziłem ze startu i na których pozycjach jechałem, a na końcu dowoziłem jedną zdobycz punktową. Mogę być zadowolony, bo wygrywamy przede wszystkim te zawody, dość wysoko mamy naprawdę fajną zaliczkę na mecz w Toruniu. Na pewno tam nie będzie również łatwo, bo to będzie bardzo ciężki mecz. Jedziemy dalej. Kolejny mecz z Gorzowem tutaj i będziemy robili wszystko, żeby jak najlepiej wypaść i żeby powtórzyć to co powtórzyliśmy dzisiaj. Mamy wydaję mi się jeden z lepszych torów do mijanek, mamy jedne z lepszych akcji w sezonie, które można zobaczyć przy H4. Każdy kto się interesuje żużlem, na pewno może to porównać z innymi meczami ekstraligowymi i mało jest takich torów, gdzie można aż tak mijać, tak szeroko pojechać jak tutaj przy czym nie mówię, że nie ma, bo dzisiaj w ekstralidze jak już wszędzie tu są mijanki i wszędzie te mecze są dość wyrównane, więc zapraszam przede wszystkim wszystkich na mecz z Gorzowem. Dzisiaj przybyliście naprawdę licznie i pomogliście nam w tym zwycięstwie, więc mam nadzieję, że w piątek widzimy się również w takim samym gronie jak i nie większym i pomożecie nam zrobić to samo co nam się udało dzisiaj.  - powiedział Przemysław Pawlicki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przerwany rdzeń kręgowy Darciego Warda to wina lekarzy! Szokujące informacje! (felieton)

Szymon Woźniak kontuzjowany! Zawodnik Stali Gorzów nie wystąpi w niedzielnym spotkaniu ligowym!

Wielki pech Pawła Hliba! Żużlowiec Wilków Krosno złamał łopatkę!